Jak kupować w hurtowni MAGNUS POLSKA

JAK ZNALEŹĆ SZUKANY PRODUKT ?

Asortyment hurtowni podzielony jest na kategorie tematyczne, według rodzaju produktów i serii sprzętu. Aby przejść do wybranej kategorii tematycznej należy kliknąć na odpowiednią kategorię w menu po lewej stronie - wtedy rozwinie się mapa kategorii, z której należy wybrać wybraną pozycję.

Jeżeli chcesz obejrzeć produkty z wybranej serii , najedź na zakładkę PRODUCENCI w pasku menu u góry. Rozwinie się lista wszystkich serii sprzętu MAGNUS jak również dystrybuowanych marek. Wybierz interesującą linię sprzętu, by zobaczyć wszystkie jego produkty dostępne w hurtowni.

Można również skorzystać z wyszukiwarki, wpisując w niej konkretne słowo, np. nazwę produktu, numer katalogowy lub słowo, które może wystąpić w opisie produktu. Wyszukiwarka znajduje się na każdej podstronie, po lewej stronie nad menu głównym. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, wejdziesz na stronę z jego szczegółowym opisem. Na stronie produktu znajdziesz informację o cenie produktu, jego dostępności i terminie wysyłki. Możesz również zapoznać się z opisem i zdjęciami produktu.

JAK SKOMPLETOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Jeżeli chcesz dodać produkt do koszyka, kliknij na ikonę „Kup Teraz” na stronie produktu. Jeżeli chcesz przejść na stronę Koszyka, kliknij na link KOSZYK w prawym górnym rogu.

Jeżeli chcesz wrócić do zakupów kliknij KONTYNUUJ ZAKUPY. Gdy będziesz miał w koszyku już wszystkie produkty, sprawdź jeszcze raz jego zawartość. Możesz zmienić liczbę zamawianych sztuk danego produktu. Zmianę liczby sztuk zaakceptuj klikając na ZMIEŃ.

Następnie należy wybrać sposób dostawy i formę płatności, które znajdują się pod koszykiem, zaznaczając odpowiednią opcję.

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy wpisz go w przeznaczonym do tego polu. Po wypełnieniu wszystkich pól naciśnij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Po kliknięciu na przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE w Koszyku zostaniesz przeniesiony na następną stronę, na której zdecydujesz w jaki sposób złożysz zamówienie: rejestrując się, logując się w HURTOWNI. Pamiętaj, że tylko zarejestrowani i zweryfikowani użytkownicy stają się Partnerami i po zalogowaniu mogą korzystać z oferty wraz z uzyskanym rabatem.

Jeżeli rejestrowałeś się już wcześniej, zaloguj się wpisując adres email i hasło. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o wpisanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia:
DANE KONTAKTOWE: imię, nazwisko, telefon, e-mail
DANE ADRESOWE: ulica, numer domu, kod pocztowy, miasto, jeżeli zakup jest dokonywany na firmę, należy wybrać opcję Firma i wpisać nazwę firmy oraz NIP
INNY ADRES WYSYŁKI: należy zaznaczyć to pole jeżeli przesyłka ma być wysłana w inne miejsce niż wyżej podane Twoje dane. Należy podać również numer telefonu osoby, do której adresowana jest przesyłka, jest to potrzebne dla sprawnego dostarczenia przesyłki

Pod formularzem kontaktowym znajduje się pole, w którym można napisać dodatkowe uwagi. dotyczące zamówienia Jeżeli jesteś osobą prywatną, a życzysz sobie fakturę VAT, wpisz to właśnie tutaj. Jeżeli się zalogowałeś, dane będą już wypełnione, sprawdź tylko czy są poprawne i aktualne. Następnie należy zaakceptować Regulamin hurtowni magnuspolska.pl i nacisnąć przycisk PODSUMOWANIE. Strona Podsumowanie to już ostatni etap przed złożeniem zamówienia. Tutaj jeszcze raz można zobaczyć listę zamówionych produktów, adres i podstawowe informacje o realizacji zamówienia. Upewnij się jeszcze raz czy wszystkie dane są poprawne. Jeżeli nie, to wróć do poprzedniej strony klikając na przycisk WSTECZ. Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij na ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.

ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE - CO DALEJ?

Po złożeniu zamówienia ukaże Ci się strona z potwierdzeniem dokonania zamówienia z wskazówkami i informacjami dotyczącymi dalszego przebiegu realizacji zamówienia lub jego finalizacji (np. dane do przelewu jeżeli wybrałeś płatność przelewem).

Potwierdzenie złożonego zamówienia zostanie również automatycznie wysłane na adres mailowy podany w formularzu zamówienia.

O każdej zmianie statusu będziemy informować mailowo. Wiadomość z pierwszą zmianą statusu powinieneś dostać w niedługim czasie po wiadomości z potwierdzeniem zamówienia. Jeżeli złożyłeś zamówienie wieczorem lub w dzień wolny od pracy, spodziewaj się pierwszej zmiany statusu na następny dzień roboczy. Jeżeli nie dostałeś maila z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź czy przypadkiem nie został przeniesiony do działu spam w Twojej skrzynce pocztowej, gdyż czasem może się to zdarzyć. Gdyby jednak go tam nie było, skontaktuj się z nami.

Mamy nadzieję, że odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania związane z dokonywaniem zakupów w naszej hurtowni. Jeśli jednak coś jest niezrozumiałe lub napotykasz jakiekolwiek problemy podczas składania zamówienia, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!

Magnus Design Team.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel